Naam:
Foto’s:
451
Video’s:

Over ons

We praten er al lang over: op de fiets naar Rome. En nu is het moment daar. Ik heb mijn baan bij de gemeente opgezegd en ga verder als zelfstandig coach en extern vertrouwenspersoon. En Jaap is per 15 augustus met prepensioen gegaan zodat we nu de tijd en de vrijheid hebben om op de fiets te stappen.

Over onze reis

We vertrekken vanaf ons huis in Teteringen. De eerste stop is Nijmegen en daarna zakken we af via Venlo en Roermond naar Duitsland. Via de Duitse rivieren, waar hopelijk nog wat water in staat, gaat de reis naar Garmisch Partenkirchen. Daar gaan we de grens over naar Oostenrijk om de Alpen te bedwingen. Via Trento komen we bij het Gardameer en steken we de Povlakte over. Dan via Verona en Florence dwars door Toscane. Misschien langs Asissi, misschien via Siena, dat bekijken we ter plekke.

Als je het leuk vindt, kun je via deze website onze reis volgen. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Bezochte landen

Wij hebben 8 landen (4%) bezocht:

Canada, Duitsland, Italië, Nederland, Oostenrijk, Vaticaanstad, Verenigde Staten, Zwitserland.