Welkom op ons reisblog van onze fietsreis naar Rome

22 augustus 2022 - Teteringen, Nederland

We praten er al lang over: op de fiets naar Rome. En nu is het moment daar. Sonja heeft haar baan bij de gemeente opgezegd en gaat verder als zelfstandig coach en extern vertrouwenspersoon. En Jaap is per 15 augustus met prepensioen gegaan zodat we nu de tijd en de vrijheid hebben om op de fiets te stappen.

Wachten bij sluis, 076 fietst

We vertrekken vanaf ons huis in Teteringen. De eerste stop is Nijmegen en daarna zakken we af via Venlo en Roermond naar Duitsland. Via de Duitse rivieren, waar hopelijk nog wat water in staat, gaat de reis naar Garmisch Partenkirchen. Daar gaan we de grens over naar Oostenrijk om de Alpen te bedwingen. Via Trento komen we in de buurt van het Gardameer en steken we de Povlakte over. Dan via Verona en Florence dwars door Toscane. Misschien langs Asissi, misschien via Siena, dat bekijken we ter plekke.

Als je het leuk vindt, kun je via deze website onze reis volgen. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst

1. Reislogger:
    10 augustus 2022
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Kees Schalken:
    20 augustus 2022
    Ik ben nu al jaloers! Nog speciale wensen voor de eerste tussenstop?
  3. Sonja:
    20 augustus 2022
    Iets te eten en een bedje dan zijn we al helemaal blij😀
  4. Yvonne Burenborrel:
    Klinkt goed! Leuk om jullie te volgen! Succes en veel plezier 🙋‍♀️
  5. Rob Snoeren:
    20 augustus 2022
    Heel veel succes en geniet van al het moois dat jullie onderweg tegenkomen!
    Groet Rob
  6. Henk:
    GoGoGirl&Boy. Wat een mooie uitdaging! Succes 💪🏻💪🏻
  7. Paul:
    20 augustus 2022
    Veel reisplezier. Doe voorzichtig en geniet van de omgeving.
  8. Ron Stevens:
    20 augustus 2022
    Zijn de fietsen nog gezegend door de pastoor van Teteringen?